Nog 2 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van Loes Winkelmolen - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Vierlingsbeek, Nederland van Loes Winkelmolen - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen..

Door: Loesje

Blijf op de hoogte en volg Loes

13 Mei 2015 | Nederland, Vierlingsbeek

Hallo Iedereen!

Hierbij mijn eerste verslagje van hopelijk vele! Nu nog geschreven achter mijn vaders bureau en god weet waar de volgende geschreven zal worden (heerlijk om dit te zeggen).
Ik kan nu al iedereen aanraden om op reis te gaan, wauw wat is die voorpret geweldig!! Toch maar even een Nederlandse Bucket List gemaakt omdat ik nog zoveel wilde doen! En deze is uiteraard bijna helemaal voldaan.. Ik heb zo genoten van alle leuke etentjes, activiteiten, mijn feestje, maar vooral van alle lieve woordjes van jullie! Doet me meer dan goed om deze te horen en te lezen.. Super bedankt!! Maar nu gaat de reis toch echt bijna beginnen. Op dit moment heb ik alles geregeld (jezus waar je wel niet allemaal aan moet denken), het enige wat nog resteert, is het inpakken van mijn tas. Op één of andere manier vind ik dit best moeilijk, dan is het toch echt definitief.. Jezus, ik vertrek gewoon echt in mn eentje naar de andere kant van de wereld!!! En ik heb er zo'n ontzettend veel zin in! Er ligt nog een ongeschreven boekje (letterlijk en figuurlijk) voor mij en niemand weet hoe het er over een jaar uit zal zien.. (jullie mogen raden...) Een paar dingen zijn al zeker: Ik zal een kangaroo boer ontmoeten met een baard en een tattoo en waarschijnlijk ook niet meer terug komen.. Who know's!!

Nogmaals iedereen heel erg bedankt!!
Ik ga jullie missen lieve vriendinnetjes, maatjes, en familie..

(Ik wil elk reis verslag afsluiten met een originele zelfbedachte Loesje uitspraak. Hierbij mijn eerste:)

Pas als je alles loslaat, besef je hoeveel vrijheid je hebt..

Liefs!!

  • 13 Mei 2015 - 21:23

    Trudy Blenckers:

    lieve Loes,

    Ik wil je heel veel succes, maar vooral heel veel plezier met het komende grote avontuur!
    Ontzettend stoer van je om deze stap te zetten! Ik zou bijna zeggen doe het STAP voor STAP.....

  • 14 Mei 2015 - 06:51

    Sanne Poels:

    Veel plezier Loesje!! Geniet!!! :-D

  • 15 Mei 2015 - 00:02

    July:

    Eindelijk kan ik hem openen! Een nachtje voor je vertrek.. Heeeeel veel plezier! Geniet!! Ik zal je missen! Xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 08 April 2015
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 103157

Voorgaande reizen:

15 Mei 2015 - 15 Mei 2016

a leap of faith

Landen bezocht: